reklama

Mobilní operátori a ich výmysly

Každý z nás už určite zažil ten pocit, že keď otvorí faktúru za mobilné služby, tak sa mu jednoducho na nej niečo nepáči. Nielenže nepáči, ale vyslovene ho to privedie do „predinfarktového“ stavu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

U mňa bol problém v tom, že moja faktúra bola príliš nízka. Áno, znie to vtipne, ale bohužiaľ aj toto ma dokázalo rozčúliť. Dôvodov však bolo k tejto absurdnej situácií niekoľko. Predchádzali tomu nasledovné udalosti. Keďže mi minulý mesiac ukradli telefón a zo strachu, že môj mobil budú zlodeji aj naďalej využívať, tak som si ho dala okamžite zablokovať. To som však netušila, že si za túto „službičku" (zablokovanie SIM karty na 3 dni) zaúčtujú 16 eur do svojho vrecka. A to ešte nerátam aj ďalšie poplatky za vytvorenie novej SIM karty s tým istým starým telefónnym číslom. Všetky tieto služby mi nezabudli prirátať k nasledujúcej faktúre za mesiac august. To, že bola oproti bežnej sume vyššia o takmer 30 eur som považovala za normálne vzhľadom k tomu, čo všetko som musela absolvovať kvôli krádeži. Kameň úrazu sa stal až pri príchode nasledujúcej faktúry za mesiac september. Tá bola v porovnaní s ostatnými výrazne nižšia. Zaujímavosťou sa mi zdá odôvodnenie tohto „zjavu". Nižšiu sumu platím preto, lebo v predchádzajúcom mesiaci sa pomýlili a omylom mi zarátali poplatok, ktorý nemali. Áno, banánová republika sa opäť predviedla v krásnom lesku. Viem, že podobných situácií sa stáva každý deň tisíc, ale nechápem tomu, že sme schopní takéto prešľapy stále trpieť. Od tohto okamihu si budem dávať pozor na každý cent, ktorý danému operátorovi za služby zaplatím.

Ivica Hatalová

Ivica Hatalová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná študentka, ktorej snom je to v budúcnostidotiahnuť čo najďalej. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu